Informatie over het retourneren

Hoe meld ik mijn retourzending aan?

U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zolang het zich in de originele staat bevindt. De kosten voor de retourzending bedragen €9,95.

  1. Ga naar uw account en klik op de order waar u een retour-aanvraag voor wilt doen  
  2. Klik op de button Retourneren en volg de instructies 

Als je nog geen account hebt, kun je alsnog een account aanmaken met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.   

Ook zakelijke bestellingen stuurt u op de zelfde manier retour.

Hoe verstuur ik mijn retourzending nadat ik deze heb aangemeld?

Nadat u uw retourzending heeft aangemeld, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. In deze mail vindt u alle benodigde informatie, zoals het retouradres, de instructies voor het verpakken van het product en een verzendlabel. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, krijgt u een update over de terugbetaling of vervangend product.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik de status van mijn retourzending volgen?

Ja, zodra u uw retourzending heeft verstuurd, ontvangt u een trackingnummer van de vervoerder. Hiermee kunt u de status van uw retourzending online volgen. Zodra wij uw retour hebben ontvangen en verwerkt, krijgt u een bevestiging van ons per e-mail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt annuleren als de bestelling nog niet is betaald. Ga naar uw account en klik op de order waar u een annulering voor wilt doen, klik daarna op de button Annuleren. Het is helaas niet mogeliijk een bestelling te wijzigen. Komt u er niet uit? Neem dan contact op.

Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect, wat te doen?

Via je account kun je een aanvraag verzenden voor een oplossing naar wens. Nog geen account? Dat maak je alsnog eenvoudig aan met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

  1. Ga naar je account en klik op de bestelling waar je een aanvraag voor wil doen.  
  2. Klik op retourneren en selecteer de juiste reden die voor u van toepassing is.
  3. Wij zorgen ervoor dat u een nieuw product thuis bezorgd krijgt wanneer we uw onjuiste product retour hebben gekregen.

Kan ik een product ruilen?

Wij kunnen helaas niet de producten ruilen. Wij adviseren dan om het product te retourneren waarop u het nieuwe gewenste product kunt bestellen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

1. Retourvoorwaarden:

  • Retourzendingen zijn alleen geldig binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
  • Het product moet in originele staat zijn, inclusief onbeschadigde verpakking en alle bijbehorende accessoires.
  • Retourzendingen moeten vooraf worden gemeld via ons retourportaal. Dit kan door in te loggen op uw account en retour aanvragen voor het product wat u wilt retourneren.

Heeft u problemen met het retourportaal, neem dan contact op met klantenservice@vivirameubelen.nl.

De uitgebreide terugbetaling kunt u vinden onder Terugbetalingsbeleid.

  • Whatsapp

    Wij zijn via whatsapp te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur:

    +31 643 80 06 57

  • E-mail

    Wij zijn per email te bereiken op:

    klantenservice@vivirameubelen.nl

  • Contact

    Wij zijn bereikbaar van

    Maandag - Vrijdag: 9:00 uur - 17:00 uur