Informatie over levertijd en bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestellingen worden zo snel als mogelijk geleverd. Wij streven erna om dit binnen 3 werkdagen te realiseren.

Bij grote bestellingen ontvangt u een bezorgkalender waarin u zelf een afspraak kunt maken.

Hoe worden mijn bestellingen geleverd?

  • Bestellingen boven de 50KG worden altijd bezorgd door 2 man
  • Levering zijn tot de eerste drempel van de woning.
  • Leveringen op etages worden alleen uitgevoerd wanneer er een goed toegankelijke lift aanwezig is.
  • Wanneer u niet thuis bent om de bestelling aan te nemen, gaat de order weer retour transporteur en zal er een nieuwe bezorgafspraak moeten worden ingepland of wordt dit afgeleverd bij een pickup-point.
  • Kleine bestellingen worden met bijvoorbeeld: PostNL of DPD geleverd.

Let op: veel van onze producten moeten door u zelf gemonteerd worden vanwege transport. Alle benodigde materialen hiervoor zijn inbegrepen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer u inlogt op uw account op onze website, heeft u toegang tot de status van uw bestelling. Zo kunt u altijd de meest actuele informatie raadplegen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent om de bestelling aan te nemen, gaat de order weer retour transporteur en zal er een nieuwe bezorgafspraak moeten worden ingepland of wordt dit afgeleverd bij een pickup-point. Dit hangt af van uw bestelling.

Tot welke verdieping(en) bezorgen jullie mijn bestelling?

Leveringen op etages worden i.v.m. de cao alleen uitgevoerd wanneer er een goed toegankelijke lift aanwezig is. Leveringen op de begane grond worden tot de eerste drempel geleverd.

  • Whatsapp

    Wij zijn via whatsapp te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur:

    +31 643 80 06 57

  • E-mail

    Wij zijn per email te bereiken op:

    klantenservice@vivirameubelen.nl

  • Live contact

    Wij zijn bereikbaar van

    Maandag - Vrijdag: 9:00 uur - 17:00 uur