Informatie over het plaatsen van een bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:  

  1. Klik op het gewenste product of klik direct 'aan winkelwagen toevoegen'.
  2. Wanneer u op het product heeft geklikt, kunt u nu het product 'aan winkelwagen toevoegen' 
  3. Klik op 'terugkeren naar winkel' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'afrekenen' om te betalen.  
  4. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.  
  5. Let op! Als u een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden.  
  6. Aan het einde van de stap 'Betaalwijze', wanneer u de aankoop bevestigd, is uw bestelling definitief.  
  7. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
  8. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.  

Is de button 'In winkelwagen' niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden. Als u uw e-mailadres invult boven de knop 'Breng me op de hoogte', ontvangt u een e-mail zodra het product weer op voorraad is.  

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten van producten die verkocht en verzonden worden onder de €100,- betaald u €9,95. Wanneer dit boven de €100,- is, is uw bestelling helemaal gratis!

Kan mijn bestelling ergens anders bezorgd worden?

In de winkelwagen heeft u de mogelijkheid 'Bezorgadres wijzigen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en u ontvangt de bestelling op dit adres.

Mijn adres wordt niet herkend, wat nu?

Dit komt wel eens voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, gezien de adressen nog niet bekend zijn bij bijvoorbeeld PostNL. Hier raden wij aan het eenmalig op een ander adres te laten bezorgen of tijdelijk te kiezen voor een afhaalpunt in de buurt. Mocht dit vaker het geval zijn, dan is het handig om contact op te nemen met de klantenservice. We helpen u dan graag verder. 

  • Whatsapp

    Wij zijn via whatsapp te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur:

    +31 643 80 06 57

  • E-mail

    Wij zijn per email te bereiken op:

    klantenservice@vivirameubelen.nl

  • Live contact

    Wij zijn bereikbaar van

    Maandag - Vrijdag: 9:00 uur - 17:00 uur